Irodabútor-Budapest.hu

- irodabútor vásárlás Budapest és környékén -

Címlap Cikkek Tovább a Webáruházba ❯ Kapcsolat

Produktívabb munkavégzés rendezett irodában

Sokkal hatékonyabban végzik a kollégák munkájukat, ha egy jól megszervezett, rendezett környezetben tehetik azt, minthogy minden iratot keresgélniük kell, vagy bútorraktárhoz hasonlít az iroda.

A jól szervezett munkahelyen minden a dolgozók keze ügyében van, nem kell azzal foglalkozniuk a kollégáknak, hogy barátságos, kulturált, tiszta helyiséget varázsoljanak munkanapjuk elején, rögtön a feladataikra koncentrálhatnak. Az infrastruktúra kialakítása természetesen a vezetőség feladata (a napi takarítás, a bútorok beszerzése, stb.), azonban a rend és a rendszeresség fenntartása már a munkatársakkal közös feladat.

 

Produktívabb munkavégzés rendezett irodában

 

Hogyan tudunk produktívabb munkaterületet kialakítani?

Ahhoz, hogy vezetőként tisztában legyünk mire van szüksége a dolgozóknak a napi munkavégzés gördülékeny ellátásához, érdemes személyesen körülnézni legalább havi szinten a helyiségekben. Egy-egy ilyen bejárás során láthatóvá vállnak a problémás területek. Például ekkor derülhet ki, hogy a régi, használaton kívüli nyomtató még mindig a sarokban áll, ezzel foglalva el az értékes helyet. Vagy éppen a digitalizált iratok használatával egy csomó üres iratszekrény maradt az irodákban. A kollégák fluktuációja miatt több asztal akár üresen is állhat, míg egyes irodákban túlzsúfoltság lehet. Ilyenkor érdemes összegyűjtetni a nem használt bútorokat és az irodák felmérése után újraosztani azokat.

A kollégákat is vonjuk be a helyiség átrendezésébe. Próbáljuk meg az egyes munkafolyamatok alapján berendezni az irodát. A közösen használt nyomtatót helyezzük központi helyre, így nem kell több percet azzal tölteni naponta a munkatársaknak, hogy elhozzák a kinyomtatott irataikat a nyomtatóból. Lehetőség szerint az ülőmunkát végző kollégáknak biztosítsuk, hogy minden szükséges eszköz szinte karnyújtásnyira elérhető legyen számukra.

Az iratok rendszerezése is fontos a hatékony munkavégzéshez. Használjunk irodai fiókos tárolókat, melyekben biztonságosan, akár elzárva is tárolhatóak az iratok. Címkézzük fel a fiókokat, így könnyebben rátalálnak a kollégák a keresett dokumentumokra.

 

Produktívabb munkavégzés rendezett irodában

 

Ösztönözzük a munkatársakat arra, hogy legalább havonta végezzenek el egy áttekintést íróasztalukon. Ilyenkor az összes iratot nézzék át, a felesleges papírokat semmisítsék meg. Biztosítsunk számukra asztali iratrendezőket, mappákat, és falra helyezhető faliújságot, melyre a fontosabb feljegyzéseket, határidőket függeszthetik ki. Érdemes egy oktatás keretében elmagyarázni, milyen módon tudják rendszerezni az irataikat, fontossági sorrendet kialakítani a meglévő munkák között. 


Íróasztalok és forgószékek raktárról

Corso irodabútor és íróasztalok raktárról ingyenes szállítással

 

irodabútor iroda irodai szekrény irattartó szekrény irodai bútor


Kapcsolódó cikkek

Praktikus iroda- és dolgozószoba bútorok

Praktikus iroda- és dolgozószoba bútorok

A 21. századi bútorok már nem csak esztétikus kivitelűek, hanem praktikusak is, a cél ugyanis az, hogy minél kisebb helyen még több iratot és irodai holmit tudjunk tárolni. Könyvespolcok, irattároló szekrények és komódok biztosítják a tárolást, ...
Gyorsan és jó áron irodabútort, forgószéket Budapesten? Igen!

Gyorsan és jó áron irodabútort, forgószéket Budapesten? Igen!

Most, hogy mi is tavaszi nagytakarításba fogtunk az irodabútor webáruház raktárában, Ön számos terméket vásárolhat meg azonnal, és nagyon jó áron. Használja ki ezt a vissza nem térő alkalmat!
Micsoda iroda! – Iroda berendezése

Micsoda iroda! – Iroda berendezése

Berendeznénk új irodánkat, vagy felújítanánk a régit? Nosztalgikus hangulatú vagy éppen trendi, modern iroda az elképzelés?
A valóban letisztul formák birodalma - 5+ Office irodabútor

A valóban letisztul formák birodalma - 5+ Office irodabútor

A modern és mégis visszafogott eleganciával bíró bútordarabokkal körülvéve közhely nélkül válik könnyeddé az irodai munka.
Iroda berendezési trendek - 2017

Iroda berendezési trendek - 2017

Az energikus hangulat, a pozitív energiák kerülnek előtérbe a 2017-es iroda berendezési trendek kialakításakor. Vegyük figyelembe az alábbi nyolc szempontot is a tervezéskor.