Az első benyomás színtere - barátságos váróhelyiség
Az első benyomás minden találkozáskor számít. Nincs ez másként az üzleti életben sem. Mint első találkozási pont vállalkozásunkkal, fordítsunk kellő figyelmet a váróhelyiség kialakítására is.
A potenciális ügyfelek, üzleti partnereink számára sokat elmond cégünkről az első pillanatban látott helyiség. Sosem szabad elfelejtenünk milyen fontos helyszín ez, hiszen irodánkba lépve, a recepciót és a váróhelyiséget meglátva azonnal kialakul egy kép cégünkről. Itt mutatkozik meg rögtön cégünk identitása, stílusa. Mire kell figyelnünk a helyiség berendezésekor.
Melegség érzése
Nemcsak a meleg színekkel lehet barátságos, otthonos hangulatot kelteni a váróhelyiségben, hanem a bútorok alapanyagának jó megválasztásával is. A gazdag farajzolatú bútorok kellemes érzést keltenek a betérőkbe, ezeket kombinálhatjuk vastagabb plüss, és meleg hatású szövetek használatával.
Szórakozási lehetőség
Senki nem szeret várakozni, és unalmasan eltölteni a drága idejét. Próbáljuk meg szórakoztatni vendégeinket, helyezzünk el televíziót, magazinokat, könyveket. Kényelmes dohányzóasztalok mellett egy fotelben lábukat kinyújtóztatva türelmesebben várakoznak majd üzletfeleink.
Frissítők
Bár nem szükséges, mégis pozitív benyomást kelthet, ha a váró helyiségben a szórakozás mellett a felfrissülésre is figyelünk. Helyezzünk el italautomatákat, kávégépet, kis felszerelt bárpultot a recepció közelében, ahol akár a vendégek maguk is elkészíthetik frissítőjüket. Persze jelezzük számukra, hogy megengedett az önálló használat, ne érezzék kényelmetlenül magukat. Főleg fiatalos vállalatok számára ajánlott ez a fajta vendégfogadás.
Mutassuk meg a cég identitását
Láttassuk már a fogadóhelyiségben milyen is cégünk. A bútorok kárpitozásában, a falak festésében köszönjenek vissza a cég színei. A dekoráció, a falon lévő képek a vállalat egyes pillanatait ábrázolják, így biztosan ki fog tűnni a tömegből.
A fogadóhelyiség és a recepció színeinek kialakításához korábbi cikkünkben adtunk ötleteket.